מתגלגלים - התחלה

בשלב מסוים בחיי, ידעתי שלא יהיה לי בית.
זה היה לי ברור שלא יהיה לי בית כזה, שלוקחים עליו משכנתא ומשתעבדים לקירות. היה לי ביטחון עמוק בפנים, שבכל מקום שאגיע אליו, אוכל ליצור לי את תחושת הבית. ובמקום להשקיע כסף במימון הקירות, אני עומדת להשקיע, ביצירת חוויות חדשות.

וזו הפכה להיות המטרה. ליצור לי ולילדי אוסף זכרונות של חוויות משמעותיות, טיולים, נסיעות, בילויים, שיחות, מפגשים ואנשים חדשים ופשוט לטרוף את החיים!

ככה הפכתי להיות, קולקטורית של הרפתקאות.

לא סתם הלב שלי התחבר לליבו של המוכשר Yoray Liberman. שנינו אנשים סקרנים שאוהבים אנשים, שנינו מתמוגגים מסיפורים טובים ויודעים גם לספר אותם הלאה, כל אחד בכלים שלו. יוראי צלם דוקומנטרי שמתעד סיפורים אנושיים דרך עדשת המצלמה, ואני דרך המילים (טוב נו, וגם דרך הסטורי).

ובתוך כל האהבות האלה שלנו, יש אהבה אחת משותפת גדולה במיוחד, אהבת הרפתקאות. שנינו מחזיקים באוסף אדיר, של חוויות חיים. גם בחיים הקודמים שלנו וגם בחיים החדשים והמשותפים שלנו.

ביום חמישי הקרוב, המוכשר ואני נצא לטריפ של שבוע, שבו נצלם פיילוט לסדרה שאנחנו מפיקים.
בסדרה נתגלגל אל אנשים מעניינים ומרתקים, כאלה שמגשימים את עצמם ואת הייעוד שלהם, ויש להם סיפור מעניין להעביר הלאה.

כל פרק יכלול שני אנשים, הראשון שנפגוש יהיה חבר מהמעגלים הקרובים שלנו, שאליו נגיע לקבל השראה ולעשות יחד חוויה משותפת מתוך עולמו.
והוא ישלח אותנו אל חבר שלו, שמעורר בו השראה. כדי להגיע לחבר-של-החבר, אנחנו מקבלים מהחבר שלנו רק כתובת. בלי שם, בלי מידע, בלי פרטים, בלי סיבה. ויחד עם הצופים, המוכשר ואני נצא אל הלא נודע, ונגלה למה החבר הזה בעצם מעורר השראה.

וככה תיווצר שרשרת של חיבורים ושל השראה, של חברים שלנו ושל חברים שלהם.

את הטריפ שלנו, אנחנו עורכים בקרוואן וינטג׳ מדליק העונה לשם היידי, שיהיה הבית לשבוע הצילומים הזה, ושם ייערכו השיחות הזוגיות שלנו. על מה שחווינו, הצחוקים, הפאדיחות, משחקי ההימורים על מה שמצפה לנו, על פחדים ועל הלא נודע.

את הסדרה פיתחנו שנינו ואנחנו מפיקים את הפיילוט בהפקה עצמאית, והחלום שלנו הוא לשדר את הסדרה בגוף שידור מוביל בארץ ולמכור את הפורמט גם לחול.

אבל אנחנו ממש לא לבד. עוזרים לנו המון חברים טובים, בתחקיר, בציוד, בפיתוח והפקה. ואנחנו מרגישים כאילו יש מאחורינו, שיירה ענקית של רכבים של חברים, שיוצאים יחד איתנו להרפתקה.

מוזמנים גם להצטרף אלינו לטריפ על גלגלים, שיקרה רובו באינסטגרם של #מתגלגלים https://instagram.com/mitgalgelim.trip?r=nametag

ומכיוון שאנחנו הולכים לבלות המווווון זמן בדרכים, בא לי להכין לנו פלייליסט שווה של שירי מסע ונסיעות ארוכות. כאלה שיתנו לנו אנרגיה כהתעייפנו מהנהיגה, שירים שיקפיצו אותנו או יגרמו לנו לצרוח בקולי קולות.

אז תהיו חברים ושימו לנו פה בתגובות את שיר הנסיעות האולטימטיבי שלכם ומבטיחה לשתף פה את הפלייליסט המטורף שיצא לנו
בלוג נודד

להיות נוכח

ארטמיס היא רכב שברולט גדול ושרירי המצויד במנוע מפלצתי, רכב רחב וכבד למדי והנהיגה בו מחייבת תשומת לב מלאה, נוכחות מרוכזת שלי בכל שלבי הנהיגה. שלא בדומה לרכבים החדשים המסייעים בתיקון שגיאות הנהג בזמן הנהיגה ארטמיס דורשת נוכחות מלאה ותכנון מוקדם של כל פניה וכל עצירה במהלך הנסיעה בכביש כמו גם בחירה מוקפדת של המקום בו אני רוצה לחנות למהלך הלילה או השעות הקרובות.
  אורי שפירא      Israel
בלוג נודד

להיות בחוויה

ראיתי שלג בחיי, ביקרתי באתרי שלג בחו"ל, השתדלתי לדלג בארץ לכל סופת שלגים טובה, בירושלים, במירון ברמת הגולן אפילו זכיתי להיות עד לשלג ההוא בחורף 92 בכרמל אבל מעולם לא חייתי בשלג. השבוע עליתי עם ארטמיס ומלמל לפני ירידת השלג לצפון רמת הגולן מתוך תחושה פנימית שאני רוצה לחיות בשלג למספר ימים.
  אורי שפירא      Israel
בלוג נודד

הצורך להיות בתנועה מתמדת

ארטמיס בדרכים. המהות של ארטמיס דורשת תנועה ותזוזה. לאחר מספר ימים במקום אחד ארטמיס מתחילה לסמן שהיגיע הזמן לזוז קצת, לבקר מקום אחר, לזכור שבחרתי בחיים בתנועה. התנועה הזו לכמה ימים למקום אחר, בטבע, בעיר אחרת, במפגש עם אנשים אחרים משרת את חוסר השקט הפנימי שלי אבל גם מזכיר לי להמשיך ולדייק את מה שאני נושא איתי במסע ולהקפיד לא לאגור ולאסוף יותר ממה שאפשר לזוז אתו ומשרת אותי גם בחפצים המלווים אותי וכמובן גם בהתחייבויות שלי כלפי וכלפי האנשים הסובבים אותי.
  אורי שפירא      Israel